Retourneren, klachten
of omruilen.
Mocht u het product willen retourneren of willen omruilen?
dan is dat geen enkel probleem, maar de reden hiervoor moet wel gegrond zijn.
Of dit het geval is, handelen wij allemaal af via de mail, of in de winkel zelf.
Zo weten wij om welk artikel het precies gaat, en waarom het artikel geretourneerd word!
Ook bij klachten zijn wij u graag van dienst, en proberen er dan ook gezamenlijk zo goed mogelijk uit te komen.
Hierbij kunt u ons dan ook benaderen via de mail, even bellen, of via social media.
Wij geven GEEN geld terug garantie! Dit staat aangegeven bij onze kassa, en is daarom ook geen verplichting voor ons.
01
Stuur ons een mail met de betreffende situatie
dit kan gaan om een defect artikel, een verkeerde maat etc.
door ons een mail te sturen, kunnen wij de situatie rustig aankijken, en daarop anticiperen.
wij proberen altijd zo snel mogelijk te reageren, om er gezamenlijk zo goed mogelijk uit te komen.
02
verwerk genoeg informatie in de mail
hiermee bedoelen wij te zeggen dat het ons duidelijk moet zijn bijvoorbeeld om welk artikel of klacht het gaat, wat de reden is, maar ook waar het artikel kapot is, of om welke maat het gaat. etc.
Al met al moeten wij zoveel mogelijk informatie krijgen, waardoor wij per direct aan de slag kunnen!
03
het moment van verwerken
na het heen en weer te hebben gemaild van de betreffende informatie is het natuurlijk tijd voor actie. wij zullen ons best doen om er gezamenlijk zo goed mogelijk uit te komen. op het moment dat de klacht etc. gegrond is, zullen wij u ALTIJD tegemoet komen, zodat u weer met een gerust hart bent geholpen.
Call
0222 - 315936 (kleding)
0222 - 313408 (schoenen)
Follow
Features
Treffers Texel