top of page

Retourneren, klachten
of omruilen.

Mocht u het product willen retourneren of willen omruilen? dan is dat geen enkel probleem,  maar de reden hiervoor moet wel gegrond zijn. 

 Of dit het geval is, handelen wij allemaal af via de mail, of in de winkel zelf.

Zo weten wij om welk artikel het precies gaat, en waarom het artikel geretourneerd word! 

Ook bij klachten zijn wij u graag van dienst, en proberen er dan ook gezamenlijk zo goed mogelijk uit te komen.

Hierbij kunt u ons dan ook benaderen via de mail, even bellen, of via social media.

Wij geven GEEN geld terug garantie! Dit staat aangegeven bij onze kassa, en is daarom ook geen verplichting voor ons. 

Nu u een beetje een indicatie heeft van het retourneren, kunnen we aan de slag. 

het is hierbij belangrijk dat u het merk aangeeft, de reden voor de retour,

en een foto van het betreffende artikel.

op die manier kunnen we snel aan de slag om het samen zo goed mogelijk uit te komen!

Mocht u twijfelen of het wel of niet gegrond is,

kunt u ons uiteraard ook contacten.

Features

Treffers Texel

Vriendelijk
personeel

6/7 dagen in de
week bereikbaar

Alleen te vinden
op Texel

De klant 
staat voorop

Veelzijdige 
collectie

Persoonlijk 
advies

bottom of page